6 kwietnia 2015

01.02.2013r. godz: 09:00

01.02.2013r. godz: 09:00

JA: Mieszkam w podwarszawskiej malej miejscowości – do stolicy mam ok. 60km i faktycznie rzadko tam bywam. Ost raz byłam jakieś.. Hmm. .. niech ja pomyślę 2… nie, 3… tez nie – jakieś 4 lata temu. Kompletnie nie znam miasta wiec tam nie jeżdżę..
5 lat studiowałam w Siedlcach, w czerwcu skończyłam i wróciłam do swojej miejscowości, niestety… Miałam okazje kilka lat temu mailować z dwoma mężczyznami długi czas a potem spotkać się z nimi w realu. Mam mieszane uczucia co do poznawania ludzi w ten sposób. Teraz już bym się raczej nie zdecydowała.

Zraził mnie sam charakter tej rozmowy. Jesteś mocno zdystansowany, a myślałam ze nie można być już bardziej niż ja bigsmile Stąd wydaje mi się, że nie jesteś zainteresowany rozmową ze mną i nie do końca rozumiem, dlaczego nadal ją prowadzisz ale jeśli twierdzisz, że mam mylne odczucia to wybacz. Właśnie to jest jeden z minusów poznawania ludzi za pośrednictwem internetu – ciężko wyczuć druga osobę bigsmile
Mimo, że komplementy Cię nie „łechcą” ja i tak sobie pozwolę powiedzieć, ze jesteś najprzystojniejszym mężczyzną na tym portalu w mojej opinii.
D.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz