6 kwietnia 2015

27.01.2013 r. godz. 21:38



27.01.2013 r. godz. 21:38
G00:  Czym sobie zasłużyłem na takie wyróżnienie? Intrygująca, zmysłowa, sexowna... 
            Dowiem się jeszcze czegoś na Twój temat?

27.01.2013 r. godz. 23:29
G00:   Czyli jednak się nie poznamy? a szkoda...


28.01.2013 r. godz. 10:17
JA: Spokojnie… Panie Niecierpliwy, relax take it easy. A więc zaczynajmy: Śmiem twierdzić ze zdjęcie z sym.pl nie jest Twoim autentycznym a przemawia za tym:
a) fakt, że znajduje się na tej stronie tylko jedno zdjęcie (tak bywa gdy się je skądś skopiuje)
b) tło mające mało wspólnego z polskim krajobrazem.
c) „Ty” ( tu mam najwięcej wątpliwości)
zatem, ten de facto niewątpliwy zaszczyt docenienia przeze mnie urody trafił do modela ze zdjęcia. Ale jako, że jestem ciekawska będę brnąć w to dalej… Być może małe oszustwo zrekompensujesz mi „rozmową” i ciekawym charakterem… Chcesz wiedzieć coś więcej o mnie…? Jestem fetyszystką męskich… uszu.. Tak tak, dobrze przeczytałeś –uszu. Lubię też włosy są zmysłowe i fajnie się je… targa. Wobec czego łysym panom: „dziekuję”.. Sym.pl odwiedzam czasami gdy mnie najdzie ochota i traktuje ją z dystansem (najczęściej gdy czekam aż załaduje mi się film) Chcesz wiedzieć jeszcze więcej…? Nie dziś, jako że przysługuje mi jedna wiadomość na dzień. Ale proszę, pytaj, mów.. na pewno odpiszę..
Pozdrawiam, D.

29.01.2013r. godz. 19.35

G00:  Dobry wieczór...
          Nie jestem niecierpliwy tylko konkretny jak mnie ktoś zaczepia to chciałbym wiedzieć po co?  Po drugie nie mogę uwierzyć, że tak mnie Pani obraza i insynuuje, że to nie ja, że to podrobiona fotka ściągnięta z netu. Szczerze? Powinniśmy przestać pisać na tym etapie skoro ma mnie Pani za idiotę...

 Osobowość i charakter też mam na poziomie wiec o to się nie martwię...
Pani fetysz jest niezwykle ciekawy, choć nie robi na mnie większego wrażenia. Słyszałem o bardziej wymyślnych zainteresowaniach sexualnych. Co do długich włosów to się zgadzamy -  ja uwielbiam takie u kobiet i krótkich czy łysych nie preferuje...

Dystans to dobre słowo na ten portal. Ja tu trafiłem z ciekawości i na zupełnym luzie podchodzę do ludzi i relacji w tym miejscu a że lubię wyzwania, interakcje miedzyludzkie
i wysublimowane doznania jakoś tu od niedawna funkcjonuje...Wiec jakie filmy ściągasz? Co robisz na co dzień? Czego nie tolerujesz i jakie masz jeszcze fetysze lub upodobania...?
Pozdrawiam P.
ps. jeśli masz ochotę popisać gdzieś indziej daj znać.
ps2. jeśli uważa Pani ze nie jestem osoba za którą się podaję to czemu się mną zainteresowałaś?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz