6 kwietnia 2015

31.01.2013r. godz:00:13

31.01.2013r. godz:00:13

JA: Czy tego chcesz czy nie trafiłeś do grona panów, których profile się przerzuca i klasyfikuje „ładny”, „nieładny”… Ale musiałeś być tego świadom zakładając konto na sym.pl.
I fakt, ładne zdjęcie nie jest wyznacznikiem tego, że po drugiej stronie znajduje
się równie interesująca osoba. Póki co jest raczej odwrotnie, Ci atrakcyjniejsi są zwykle mniej ciekawi od tych drugich.. Ja założyłam tu konto bo ost mam dużo wolnego czasu i sporo korzystam z komputera ale raczej nie zdecydowałabym się umówić z nikim poznanym przez internet w realu. Jestem singielką od 4 lat z wyboru lub raczej braku wyboru bo mieszkam na wsi i nie mam okazji nikogo poznać ale nie szukam tez nikogo/niczego za specjalnie… Mam
dystans do wszystkiego co mnie otacza, z natury jestem hedonistka wiec nie robię
niczego na co nie mam ochoty a bez czego mogę się śmiało obejść. Ale to raczej
mnie powinno interesować czego Ty szukasz na tym portalu bo nie wydajesz się być
zainteresowany i dla mnie łamigłówką jest czego tu poszukujesz..
Nie musisz odpisywać, ja ze swojej strony dziękuję za wymianę tych kilku
wiadomości. Nie jestem jednak zwolenniczką tego typu „rozmów”, gdzie z góry
jest się na „nie” a mimo to dalej się w to brnie, a takie odnoszę wrażenie.
Powodzenia życze na sym.pl bez względu na to czego tu szukasz
D.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz