6 kwietnia 2015

30.01.2013r. godz: 00:13

30.01.2013r. godz: 00:13
JA:
 Ad.
Na wstępie chciałam sprostować - ja nie zaczepiam a "kolekcjonuje" co atrakcyjniejszych mężczyzn z sym.pl właśnie dlatego, że moje wizyty tu są zwyczajnie „od niechcenia”. I właśnie „od niechcenia” przeglądam ten „katalog”.

U la la jaki poważny i .. nie czytamy między wierszami – jeżeli faktycznie,
jakimś cudem zdjęcie jest autentycznie, a musiałam brać taką ewentualność to moja wiadomość była oryginalnym komplementem. 

Co do trzeciego akapitu mam tylko jeden komentarz: ludzie zwykli sobie schlebiać.
Pisząc o moich upodobaniach nie miałam zamiaru wywierać na Panu jakiegokolwiek
wrażenia(!), zwyczajnie chciał Pan wiedzieć coś więcej o osobie do której Pan
napisał. Tyle..

Dobrze, że w choć jednej kwestii się zgadzamy…

Ściągam nowości bo jestem kinomaniakiem, robię co się da, nie toleruje i nie znoszę: chamstwa, braku kultury i poczucia humoru, moich sąsiadów z góry, którzy właśnie robią dyskotekę, bab które non stop paplają nie przekazując przy tym żadnej treści, załatwiać spraw w urzędach, ludzi w komunikacji miejskiej i samej komunikacji miejskiej, sytuacji gospodarczej i politycznej w kraju, alkoholu i innych używek oraz ludzi którzy je spożywają, głupoty, fałszu (ale o tym już Pan wie) itd…

POZDRAWIAM,D.
Ad. P.S. Miło mi, że miałbyś ochotę na dalsza konwersacje (lee****@o2.pl)
Ad.    P.S.2 Z nadzieja, że jednak okażesz się mężczyzną ze zdjęcia…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz