6 kwietnia 2015

31.01.2013r. godz: 13:46

31.01.2013r. godz: 13:46

G00: Nie wiem czemu odniosłaś takie wrażenie że ktoś jest na NIE? Rozmowa jest bardzo
sympatyczna a Ty dość niecierpliwa. To gdzie mieszkasz jeśli można spytać?

Ja sama nie wiem czego tu szukam jak wspominałem, znalazłem się tu z ciekawości i
chciałem zobaczyć jak funkcjonuje życie na takim portalu i na pewno nie szukam tu
związku a raczej ciekawej znajomości z kimś na poziomie. Zgadzam się w 100% ze Ci mniej atrakcyjni zawsze są dużo ciekawsi charakterologicznie i osobowościowo...

Co Cię tak nagle zraziło w naszej rozmowie bo to dość zabawne?

ps. Czy mam rozumieć ze rzadko bywasz w wawie żebyśmy mogli się kiedyś spotkać i
zaryzykować? Ja nie mam doświadczeń w spotkaniach z ludźmi z netu ale Ty wydajesz się
być dość autentyczna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz